Bestellen en bezorgen

BESTELLEN EN BEZORGEN

Dé kwaliteitsslager van Den Haag

Vandaag besteld = morgen op tafel. Regelmatig leveren we zelfs op de dag van bestelling. Zo simpel is het! We zijn open tussen 09.00 en 19.30 en tijdens onze openingstijden bezorgen we de bestelling bij je thuis. Wij vinden het natuurlijk ook leuk als je tijdens de genoemde openingstijden je bestelling komt afhalen in onze fysieke winkel. Bezorgen we niet in jouw stad/dorp? Nog even geduld. Binnenkort bezorgen we door HEEL NEDERLAND!

  • SINDS 1998 UW HALAL VAKSLAGER
  • VANDAAG BESTELD, MORGEN OP TAFEL
  • PREMIUM KWALITEIT & VERS VLEES
BEZORGGEBIED

Woon je buiten onze bezorggebieden? Geen nood! Binnenkort bezorgen we ook LANDELIJK.

    Hou onze webshop en social media kanalen in de gaten!
  • Wat betaal ik aan verzendkosten?

    U kunt op onze webshop vanaf €38,50,- bestellen en dit laten bezorgen. Voor afhalen kan dit al vanaf €10,- In Den Haag bezorgen wij GRATIS. Buiten Den Haag variëren de bezorgkosten tussen €2,95 en €4,95.

  • Hoe bestel ik?

    Zodra je jouw bestelling hebt afgerond krijg je direct een bevestigingsmail. Via whatsapp of email (als u geen mobiel nummer opgeeft) zullen we aangeven hoe laat je bestelling bezorgd zal worden. We bezorgen binnen 24 uur, maar soms kunnen we dezelfde dag al de bestelling leveren. Het is uitermate belangrijk dat je thuis bent op het moment dat we de bestelling bij je bezorgen. Omdat het om bederfelijke producten gaat bieden we de bestelling EENMALIG aan. Ben je toch niet thuis, dan kan je de bestelling nog wel ophalen op onze locatie.

  • Wanneer bezorgen jullie?

    Wij hebben de bezorging in eigen beheer. Hierdoor zijn we erg flexibel en zo kunnen we rekening houden met je wensen. Bij elke bestelling ontvang je een whatsapp met daarin het beoogde bezorgmoment. Eventueel kan je ook gebeld of gemaild worden als contact via de app niet mogelijk is. We bezorgen binnen een etmaal van maandag tot zaterdag. Bij voldoende animo zullen we ook zondag als bezorgdag aanbieden. De bestellingen worden tussen 11.00 en 18.00 geleverd.

  • Wanneer bezorgen jullie?

    Wij hebben de bezorging in eigen beheer. Hierdoor zijn we erg flexibel en zo kunnen we rekening houden met je wensen. Bij elke bestelling ontvang je een e-mail met daarin het beoogde bezorgmoment. Eventueel kan je ook gebeld of geappt worden om nog sneller te kunnen schakelen. We bezorgen binnen een etmaal van maandag tot zaterdag. Bij voldoende animo zullen we ook zondag als bezorgdag aanbieden. De bestellingen worden tussen 11.00 en 19.00 geleverd.

  • Hoe bezorgen jullie?

    We bereiden de bestellingen ’s-ochtends voor. We verpakken onze vlees- & kipproducten in de daarvoor bestemde verpakkingen. We bezorgen de bestellingen in een grote geconditioneerde koelbox. Onze producten worden gekoeld getransporteerd en we kunnen met zekerheid stellen dat de producten onder de juiste omstandigheden worden vervoerd.

  • Ik wil bestellen op de webshop, maar het lukt niet.

    Mocht je ergens tegenaan lopen dan kan je ons altijd bellen of whatsappen op 070.445.14.18.

  • Mijn bestelling klopt niet. Wat nu?

    Geen zorgen! Neem telefonisch contact met ons op of via de telefoon/mail/whatsapp en geef aan wat er niet klopt of ontbreekt. Dan zorgen wij dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Uiteindelijk willen we dat jij tevreden bent!

  • Hoe kan ik betalen?

    In onze webshop kan je via een beveiligde verbinding betalen met iDeal en Creditcard. Vanwege het coronavirus hebben we de mogelijkheid om contant te betalen, laten vervallen. Deze optie zal weer mogelijk zijn, als de coronaperiode achter de rug is. Je kan kortingsbonnen verzilveren door de kortingscode in te vullen in het daarvoor bestemde veld bij het afronden van de betaling van jouw bestelling. Het bedrag van de kortingsbon/code zal van het totaalbedrag worden gehaald.

  • Ik woon niet in jullie bezorggebied. Kan ik toch een bestelling plaatsen?

    Maak gebruik van de postcode-checker die bovenaan de pagina staat. We zijn in een vergevorderd stadium om niet alleen lokaal, maar ook landelijk te gaan bezorgen. Hoe ideaal is dat!

  • Hoe lang kan ik vers- en vriesproducten bewaren?

    Rund-, kalfs- en lamsvlees kunnen allen ongeveer 3 dagen worden bewaard in de koelkast. In die vriezer geldt voor rundvlees 6 maanden en voor lams- en kalfsvlees 3 maanden. Voor gehakt is de houdbaarheid vrij kort; meestal 2 dagen. In de diepvries is de houdbaarheid ongeveer 2 maanden. Vleeswaren en vleesbeleg kunnen ongeveer 4 dagen mee in de koelkast. In de vriezer geldt een termijn van maximaal 2 maanden. Voor grillworsten is de houdbaarheid ongeveer 6 a 7 dagen. In de vriezer kunnen deze worsten ongeveer één maand houdbaar blijven. Al onze gekoelde producten worden geëtiketteerd. Op dat etiket zie je onder andere de productie- en houdbaarheidsdatum. We bereiden onze producten op dagbasis voor. Dit betekent dat je de producten in huis hebt die niet ouder zijn een etmaal. We garanderen op deze manier onze versheid!

  • Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over de bestelling?

    Wij streven er dagelijks naar om producten zo vers mogelijk en kwalitatief hoogstaand te bereiden. Het maken van fouten is menselijk en daardoor ontkomen wij daar ook niet aan. Mocht je om bepaalde redenen niet tevreden zijn over je bestelling of is er iets anders niet bevallen, laat het ons weten. We kijken graag samen met jou naar een passende oplossing.

  • Retourneren

    We zijn werkzaam in een branche waarbij derving snel om de hoek komt kijken. Dit betekent dat het retourneren van onze vlees- en kipproducten in beginsel niet mogelijk is. Zodra jouw bestelling op transport gaat vervalt het herroepingsrecht. We zullen je echter te allen tijde te woord staan bij eventuele klachten of opmerkingen. Jouw tevredenheid staat bij ons voorop!

Klik hier voor black friday deals!

Sluiten

× Stel je vraag